Ana içeriğe atla

Bugatti Grand Sport Teknik Özellikleri Hızı Performansı

   Bu araba anlatılmaz yaşanır düşüncesi bu olsa gerek! Genellikle hız ve konfor tutkunların istediği bir araba olarak piyasada satışını yapmaktadır. Öncelikle anlatımım arabanın görünümden değil de hızından bahsetmek isterim. Araba 300 km'ye 16.7 saniye çıkarak ve maksimum hızını 407'ye tamamlayarak gerçekten insanları son derece etkilemektedir. Ama gel gelelim ki bu arabanın sahibi bu arabayı nasıl geçindirecek. Nasıl kullanacak. Ancak zenginlerin olabileceği bir araba olsa da arabanın özelliklerini bilmek sizin en doğal hakkınız. Sakın beni yanlış anlamayın. Şimdi diyeceksiniz ki nereden biliyorsunuz da benim bu arabayı alamayacak durumum yok. Ben size almaktan ziyade böyle bir hız tutkunluğunuz yok da onca parayı neden bu arabaya vermek isteyesiniz ki? Benim asıl amacım arabayı merak ettiyseniz özelliklerini size en doğru şekilde sunmak. Bu yüzden burada çalışıyorum. İşte teknik olarak Bugatti Grand Sport.
Teknik Olarak Bugatti Grand Sport

Hacim(cm³): 7993
Maksimum Hız(km/h): 407
Maksimum Güç(kW): 736
Maksimum Tork(Nm): 1250
Vites: 7 Gear DSG
Hızlanma 0-100(km/s): 2.7 saniye
Hızlanma 0-200(km/s): 7.3
Hızlanma 0-300(km/s): 16.7
Yakıt Deposu(lt): 100
Şehir İçi Yakıt Tüketimi(lt/100km): 41.9
Şehir Dışı Yakıt Tüketimi(lt/100km): 15.6
Ortalama Yakıt Tüketimi(lt/100km): 24.9
Kardondioksit Salınımı Şehir İçi(g/km): 999
Şehir Dışı(g/km): 373
Ortalama(g/km): 596
Arabanın Uzunluğu(mm): 4462
Genişliği(mm): 1998
Uzunluğu(mm): 1204
Dingil Açıklığı(mm): 2710
Ağırlığı(kg): 1990
Azami Ağırlık(kg): 2240
platformaraba.blogspot.com

platformaraba.blogspot.com

Yorumlar